Wprowadzenie

Witaj na kursie "Mój qigong na codzień". Jeśli tu jesteś, zapewne szukasz sposobu na lepsze samopoczucie, może remedium na jakieś dolegliwości lub chcesz pozbyć się uciążliwego napięcia w ciele. A może po prostu lubisz poznawać nowe techniki pracy z ciałem. Zacznijmy :)

Poznaj i korzystaj z przebogatej skarbnicy technik qigongu, będącego doskonałym remedium na typowe problemy i dolegliwości obecnych czasów. Znajdziesz tu odpowiedzi: jak zrelaksować zmęczone oczy, jak zmniejszyć stres, jak poprawić trawienie? Jak mieć więcej energii na co dzień, jak pozbyć się depresji i coś na wieczór, jak się wysypiać? Choć na pierwszy rzut oka trudno w to uwierzyć, często prosty ruch albo delikatne masowanie potrafi szybko włączyć antystresową odpowiedź całego organizmu, a dłuższe bujanie ramionami może utrzymać nas w dobrej formie i zdrowiu. Spróbuj. 


Wkrocz na drogę samopoznania. Podążając za doświadczonym nauczycielem qigongu Janem Glińskim, próbuj, doświadczaj, badaj swoje odczucia w trakcie praktyki, obserwuj pojawiające się w ciele doznania. Zaangażuj umysł, niech stanie się twoim sprzymierzeńcem. Bądź tu i teraz. Niech twoja praktyka prowadzi cię do lepszego zdrowia i samopoczucia.


Ten autorski cykl, to osiem 10-15 minutowych ćwiczeń qigongu, pod hasłem „Mój qigong na co dzień”


Zrzut ekranu 2022-01-7 o 16.24.08.png

Do kogo jest skierowany?

Jeśli zależy ci na polepszeniu jakości życia, na swobodniejszym poruszaniu się, na głębszym kontakcie z własnym ciałem i umysłem, ten kurs jest dla ciebie. Kurs jest przeznaczony dla zainteresowanych poznawaniem naturalnych technik prozdrowotnych odzyskiwania i zachowania zdrowia oraz dobrego samopoczucia.


Wymagania

Aby wziąć udział w tym kursie, nie potrzebujesz wcześniejszego doświadczenia. Wystarczy chęć poznania i uczenia się nowych sposobów poruszania się, uwaga i trochę czasu dla siebie. Jeśli chodzi o umiejętności, nabierzesz je z czasem.

Screenshot 2022-01-07 at 16.26.33.png

Zainspiruj się i praktykuj samodzielnie w domu już dziś


Poznaj Jana, dowiedz się o jego podróży jako instruktora taiji i qigongu i zobacz, jak te starożytne formy sztuki pracy z ciałem, umysłem i duchem, przełożyły się na sprawność i jakość jego życia.

Poznaj historię qigongu, zapoznaj się z materiałami i odkryj medytacyjne aspekty qigongu.

Postępuj zgodnie z radami Jana. Wybierz odpowiednie miejsce do praktyki, znajdź dla siebie czas, oraz ustal swoją rutynę aby ćwiczyć regularnie.

Rozpocznij od rozgrzewki 1,2,3 czyli codziennej dawki witalności, następnie przejdź do nauki kolejnych etapów. Oddech, praca z nerwem błędnym. Kiedy zdobędziesz tą wiedzę czeka na ciebie nauka relaksowania oczu, ćwiczenia dłoni oraz praca z układem trawiennym. Na koniec poznasz ćwiczenia ułatwiające zasypianie i dobry, regenerujący sen.

Nadaj ostateczny szlif swojej praktyce. Poznaj cały cykl i daj nam znać o efektach swojej pracy!

Kontynuuj